ÚLTIMA HORA!!

DEMÀ DILLUNS ASSEMBLEA A LES 12.30 A GESTIÓ ACADÈMICA !!

ES PARLARÀ SOBRE LA PROPOSTA DE "NO TANCAMENT D'ACTES" ANIMEU-VOS I AIXÍ ENS PODREM INFORMAR DE TOT AMB DETALLS!

viernes, 8 de junio de 2012

ACTA ASSEMBLEA 4-06-2012


Proposta de temes a tractar:
1)      Feina comissió cerca informació sobre el tema de tancament de actes.
2)      Intercampus.
3)      Tancament d’actes / altres propostes.
4)      Anàlisi eleccions rectorat.
5)      Economia assemblea.

FEINA COMISSIÓ CERCA INFORMACIÓ SOBRE EL TEMA DE TANCAR ACTES.
Es va consensuar treballar sobre no tancament d’actes, deixant de banda altres alternatives. Es van crear comissions per treballar. Es rep informació d’altres facultats i sobre el procés però s’ha d’analitzar.  No tancament d’actes implica:
-         L’acció de no tancar actes implica no presentar les notes que s’hagin posat aquest quadrimestre al sistema oficial informàtic de l’administració. Les notes, però, restaran guardades sota notari fins que finalment es tanquin les actes.
-         No és competència de l’estudiantat, és competència professor. Es pot fer document justificatiu del perquè no ha tancat acta (l’estudiantat podria treballar en aquest sentit).
-         És una proposta només a nivell burocràtic, el curs acadèmic, les classe, etc., seguirien igual. En principi no es retrassaria les classes ni el curs. S’hauria de treballar a nivell de facultat. 

Pregunta: Com afectaria pels que tenen previst seneca/erasmus/als qui acaben?
Els que se’n van d’Erasmus podrien matricular-se (si es decideix tancar les actes més tard) però hauria de deixar una persona presencial autoritzada per fer la matricula.
Els que ja estan aquí no suposaria problema perquè les actes es tancarien al setembre.
S’ha parlat de tancar actes per la gent que estan aquí de Erasmus i pels que acaben (tema de reserva de places d màster, reserva places de pir...).  Tot i això, el debat està obert i s’ha de reprendre en un altre moment.
S’ha de trobar un marc legal que suporti aquesta iniciativa. Treball per comissions amb documents. 

Pregunta: Podria considerar-se motiu per a acomiadament improcedent?
S’està buscant mesures per a que això no passi. Una proposta seria que el professorat no se’n responsabilitzés i que passés la responsabilitat a deganat, aprofitant que en aquesta facultat en concret, està en funcions.
Cas escola arquitectura Sant Cugat.
Primer assamblees. Es va consensuar parlar amb els professors. Fan votacions i surt majoritàriament que es recolza la proposta. Erasmus es tancaria acta.
Tota la info del procés a http://comunitatetsav.wordpress.com/

INTERCAMPUS:
S’han creat 3 comissions interfacultat:
1)      No tancament d’actes.
2)      Beques (proposta matriculació com a becaris).
3)      Fer campament a l’estiu per crear contactes entre la gent que s’està movent. 
Possibilitat d’apuntar-se. Estaria bé que la gent s’apuntés a 2 i 3, ja que hi ha bastat gent a 1.
Va sortir la proposta d’ocupar el rectorat però no va tenir massa recolzament.
Totes les propostes que es van fer es podran consultar en una acta que es penjarà pròximament.

NO TANCAMENT D’ACTES (PROPOSTES).
Sobre el tema de desresponsabilitzar professorat: Proposta de canviar el NIU i el NOM en els exàmens i donar full en que hi hagi la correspondència amb el niu i nom real.
Una professora que parla durant la assemblea diu que la responsabilitat és individual de cada professor. Però quan no es tanca actes té conseqüències per a tot el grup. No hi ha la opció de no tancar la acta d’un alumne. L’acta s’ha de tancar o no de tot el grup amb una sola signatura.

Proposta de macrodebat.
Sobre el tema de tancament d’actes amb advocats, gent que ja ho hagi fet, l’escola d’arquitectura de Sant Cugat, etc., per fer preguntes i consultar dubtes. La idea és que aquesta proposta arribi al professorat per mobilitzar-los. El debat podria acabar amb un manifest (amb el perquè, amb el què, firmes dels qui el recolzen, etc. ). 
Proposta de parlar amb deganat per parlar amb deganat per parar classes i facilitar de que alumnes i professors puguin participar. S’aprova en consens que es fa debat.
Debat sobre quan fer el debat. S’aprova que dijous es fa el debat.
Debat sobre el lloc. Proposta Magna. S’aprova el fer-ho a les 14.30.
Proposta plantar 3 o 4 tendes davant gestió acadèmica per donar vistositat i fer difusió. Proposta de fer dinar popular. Al final no s’aprova proposta.


Proposta comissió difussió debat.
Proposta comissió contingut del debat.
Proposta comissió alternativa sistema pressa decisions (referèndum...).
Aprovació de la creació d’aquestes 3 comissions.
Es queda comunament (totes les comissions) dimarts 5 a les 10.30 davant gestió acadèmica.

Proposta fer grup facebook.  Debat sobre el tema. Proposta de crear usuari en comptes de grup per a que no s’obrin debats.  Consensuada la proposta de fer usuari i bloqueja mur perquè no es puguin fer comentaris. Nom: assemblea de psicologia i logopèdia UAB.

Debat sobre si s’ha de fer referèndum.
 Veus a favor i en contra de fer-lo. Perill de que la gent voti sense tenir prou informació. Debat sobre la legitimitat del mateix. Podria ser una forma de veure el suport real a la proposta.
Proposta de ficar-se en contacte amb diaris.
Proposta d’estudiar si la sub-contractació és més cara que el servei en si, perquè es podria denunciar.

QUEDEN PER TRACTAR ELS SEGÜENTS PUNTS:
1)      Anàlisi eleccions rectorat.
2)      Economia assemblea.





No hay comentarios:

Publicar un comentario